Już w marcu 2025 wystartuje pierwsza grupa w ramach programu grupowego online pod nazwą „Fundament twórczego życia”! Razem z Martą Radziak-Kucharską poprowadzimy 8 spotkań online w kameralnej, maksymalnie kilkunastoosobowej grupie. Podstawą programu będzie praca w oparciu o 2 kultowe już książki: „Droga artysty” oraz „7 nawyków skutecznego działania”.

Szczegóły będziemy odsłaniać w wydarzeniu na Facebooku oraz mailowo osobom zapisanym na listę zainteresowanych udziałem w programie:
ZGŁOSZENIA mailowe – wyślij wiadomość (podaj dzień tygodnia, dane do faktury proforma i liczbę płatności, które wybierasz) na adres:
ida@zorganizujsobiekulture.pl
Czym jest twórcze życie i jak zbudować jego solidne fundamenty?
Jak mądrze wykorzystać dostępne zasoby w kształtowaniu swojej ścieżki i (wszech)ogarnąć te liczne zainteresowania i możliwości, które próbujemy zmieść w jednym tygodniu? Jak zarządzać, jednocześnie nie tracąc entuzjazmu i twórczego podejścia? Jak umocnić się w decyzji i nie porzucać celu, gdy spotykają nas nieprzychylne reakcje otoczenia lub pozorne niepowodzenia? Na te pytania będziemy szukać odpowiedzi z uczestnikami FTŻ!
Praca w programie będzie skupiała się na znalezieniu przez każdego uczestnika indywidualnej odpowiedzi na pytanie: Jak łączyć kreatywność ze skutecznością w codziennym życiu?
Format:
W praktyce program FTŻ będzie połączeniem najcenniejszych elementów zajęć warsztatowych, klubu książki i metody mastermind.. Pokażemy Ci, że twórcza (umysłowa lub artystyczna) praca może iść w parze z konkretnymi efektami (także finansowymi)!
O programie
Program „Fundament twórczego życia” to:
🚀 cztery miesiące pracy nad rozwojem twórczym (zawodowym lub hobbystycznym) ze wsparciem grupy (od 3 do 10 osób max.)
📖 praca z książkami Droga Artysty + 7 nawyków skutecznego działania
❤️ korzystanie z praktycznych narzędzi wspierających stan tworzenia
📅 łącznie 8 spotkań online od marca 2025 do czerwca 2025 z moderacją dwóch prowadzących; każde spotkanie będzie trwało 2-2,5 godziny,
💡 moderowane interakcje aktywizacyjne pomiędzy spotkaniami na wspólnym komunikatorze tylko dla uczestników programu.
Z programu wyjdziesz z:
- konkretną odpowiedzią na pytanie: czego potrzebuję, by realizować moje twórcze cele?
- listą Twoich sprawdzonych w czasie programu narzędzi wspierających twórczą (umysłową, koordynatorską lub artystyczną) pracę,
- planem działania na czas po po zakończeniu programu,
- nowymi relacjami z innymi twórczymi osobami.
Jako moderatorki spotkań podzielimy się naszym doświadczeniem, które wesprze Twoje twórcze aspiracje. Pracowałyśmy z zespołami kreatywnymi, twórczyniami i artystami, a także realizowałyśmy projekty kulturalne, społeczne i marketingowe. Same również aktywnie tworzymy. Wiemy, że wiele z nas potrzebuje wspierającej, aktywnej grupy, jako zaplecza i rezerwuaru dla ulatującej motywacji.
Terminy spotkań:
Grupa czwartki w godz. 12:00-14:30
13 i 27 marca 2025
10 i 24 kwietnia 2025
8 i 22 maja 2025
5 i 19 czerwca 2025 (19.06 wypada w Boże Ciało, więc na życzenie grupy możemy ustalić inny termin ostatniego spotkania)
Grupa soboty w godz. 10:00-12:30
15 i 29 marca 2025
12 i 26 kwietnia 2025
10 i 24 maja 2025
7 i 21 czerwca 2025
Dla kogo przygotowałyśmy ten program?:
– (zawodowi) twórcy i artyści,
– (mikro/solo)przedsiębiorcy, freelancerzy i koordynatorzy projektów,
– osoby zainteresowane łączeniem pracy zawodowej z twórczością hobbystyczną.
Cena udziału
Bilet (płatność jednorazowa): 1 160 zł brutto (290zł/miesiąc)
Bilet (płatność w ratach): 1 424 zł brutto (356 zł x 4)
Cena nie zawiera książek wykorzystywanych w programie. Zakup książek pozostawiamy po stronie uczestników.
Jak się zgłosić?
Wyślij e-mail na adres:
ida@zorganizujsobiekulture.pl
o tytule „Program FTŻ 2025”.
W treści podaj:
– do której grupy chcesz dołączyć (czwartkowej czy sobotniej),
– którą formę płatności wybierasz (jednorazową czy ratalną),
– czy potrzebujesz faktury imiennej (na siebie – osobę fizyczną), czy na firmę/organizację/instytucję.
Dlaczego praca z tymi dwiema książkami?
Czasem może się wydawać, że bycie kreatywnym i skutecznym to dwa skrajne, wykluczające się bieguny jak biel i czerń, jak na naszych zdjęciach poniżej 🙂


„Droga artysty” pomoże przełamać blokady twórcze i rozwijać ekspresję, a „7 nawyków skutecznego działania” dostarczy narzędzi do organizacji i realizacji celów. Połączenie ich treści z grupowym procesem to nasz pomysł na bycie twórczą osobą z krwi i kości.
Celem nie jest przerobienie tych książek od deski do deski, a zainspirowanie się, przetestowanie i uzupełnianie własnego narzędziownika o to, czego potrzebujemy.
Moderatorki programu:


Marta Radziak-Kucharska – menadżerka projektów społecznych, mediowych i marketingowych. Autorka wyróżnionej w konkursie Świat Przyjazny Dziecku książki „Teti i ząbkowe stworki” (sprzedanych 1000 egzemplarzy). Obecnie pracuje nad kolejną książką dla dzieci. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania projektami. Zawodowo najpierw związana była z agencją marketingową, potem z mediami.
Ida Radecka – psycholog in spe, przedsiębiorczyni, wykładowczyni na UJ. Od 2022 r. facylituje grupy mastermind dla twórców, organizatorów kultury, freelancerów i społeczników. Autorka artykułu naukowego o demotywacji wśród pracowników polskich domów kultury oraz do branżowej publikacji Budowanie organizacji. Przez 6 lat współzarządzała Fundacją Dobrej Muzyki jako wiceprezeska, koordynując projekty artystyczne o klikudziesięciotysięcznych budżetach. Posiada nie tylko doświadczenie w pracy jako menedżerka kultury, ale też w agencjach marketingowej i fundraisingowej. Hobbystycznie tańczy, śpiewa i maluje.
Najczęściej zadawane pytania:
- Czy muszę od początku mieć jasno określony cel udziału w programie?
Nie jest konieczne. Wystarczy, że masz ogólny zarys zmiany, jaką chcesz wprowadzić w swoim życiu (lub sposobie działania) i jesteś w stanie wziąć udział w 6-7 spotkaniach na 8 oraz realizować większość aktywności pomiędzy spotkaniami. Jasno określony cel może być właśnie efektem Twojego udziału! - A co, jeśli bardzo chcę dołączyć, ale cena jest dla mnie przeszkodą?
Jeśli tylko finanse stanowią przeszkodę, skontaktuj się z nami. Na pewno znajdziemy dogodne rozwiązanie 🙂 Możemy rozłożyć kwotę 1 424 zł brutto na więcej rat.
Zastanawiasz się, czy to coś dla Ciebie? Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się